یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sat 4 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
گزارش ویژه چهارشنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ ، ساعت ۱۴:۵۱:۰۵

برای مدیران پروژه آینده صنعت نفت
وزیر نفت «مبانی مدیریت پروژه» تدریس می‌کند

باشگاه خبری فراساحل: وزیر نفت عصر چهارشنبه، ٨ اردیبهشت ماه برای تدریس «مبانی مدیریت پروژه» به مرکز توسعه مدیران صنعت نفت می‌رود، این مرکز با هدف تربیت مدیران جوان در صنعت نفت تشکیل شده است. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از شانا، بیژن زنگنه، وزیر نفت عصر چهارشنبه، هشتم اردیبهشت ماه برای افراد برگزیده مرکز توسعه مدیریت صنعت نفت «مبانی مدیریت پروژه» تدریس می‌کند. وزیر نفت قرار است در چند جلسه  «مبانی مدیریت پروژه» را تدریس کند که امروز نخستین جلسه آن برگزار می‌شود.


در دستورالعمل تشکیل مرکز توسعه مدیریت صنعت نفت که سال گذشته از سوی وزیر نفت  ابلاغ شد درباره برنامه کلی و اهداف کمی این مرکز آمده است: «تا ٥ سال آینده باید به نحوی برنامه‌ریزی و اقدام شود که همه مدیران ارشد و تاثیرگذار صنعت نفت از افردای دارای گواهینامه‌های حرفه‌ای از این مرکز باشند، این مدیران شامل مدیران کل، مدیران عامل و اعضای هیئت مدیره همه شرکت‌های اصلی و فرعی رده اول تابعه و نیز رده‌بندی معاونان یا مدیران بلافصل به مدیران عامل در شرکت‌های اصلی، با تاکید بر مجریان طرح‌های مهم صنعت نفت و مدیران ارشد مالی خواهند بود. با اجرای دقیق و موفق این دستورعمل انتظار بر این است که در سال ١٤٠٠ متوسط سن مدیران ارشد صنعت نفت حدود ٤٠ سال خواهد شد.»



  کد خبر : 1572
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :